Centralka telefoniczna

Liderami sprzedaży centrali telefonicznych na rynku są Slican, Panasonic i Platan, które posiadają bardzo duże doświadczenie w wytwarzaniu centrali telefonicznych oraz szeroką ofertę modeli tych urządzeń dla każdego biura.

Centrale telefoniczne – czy są niezbędne?

Centrala telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić czas osób dzwoniących, uprościć działanie przedsiębiorstwa oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centralka telefoniczna umożliwia przełączanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w firmie bez żadnych kosztów (w sieci centralki) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odcięciu wyjść na rozmowy komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centrala daje możliwość przyznania każdemu abonentowi wew. numeru dozwolonego, który zezwala na rozmowy zewnętrzne. Posiada również możliwość zbierania danych, które są zapisywane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość sprawdzenia takich danych jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.