Jeżeli chcesz wiedzieć jak rozpoznać dobrą agencję SEO, koniecznie kliknij w to miejsce.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu spora cześć klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Warto skorzystać z wskazówek specjalistów.
Jak wybrać rzetelną agencję SEO? Google nakręciło o tym kurs
Nie da się ukryć, że cała branża usług SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieprzerwanie rozwija się w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo obecności licznych opcji, jak między innymi Rambler, Baidu bądź DuckDuckGo, w dalszym ciągu liczą się pozycje wypracowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce być widocznym w sieci, musi powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, najczęściej nie jest to proste bez wsparcia zawodowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i udostępniło krótki instruktaż, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.
Czym zdaniem Google charakteryzuje się solidna agencja SEO?
Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie naświetla, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od gruntownego audytu strony,
- umiejętność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- nieustanna kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy.
Przedstawicielka Google wskazuje również, iż dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym widoczne rezultaty dopiero po kilku miesiącach działań.