Złóż wizytę w agencji PR Kraków - tu uzyskasz fachową poradę specjalistów.
Kiedy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy dystrybucją, działania marketingowe winny być ważnym elementem kreowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, natomiast małe biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, na ogół szukają pomocy u agencji marketingowych.
Agencja marketingowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to grupa twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze kampanii reklamowych w sieci (social media, animacje i klipy viralowe), tradycyjnej komunikacji medialnej, jak i grafiki użytkowej (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (obwoluty, papier firmowy czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż będzie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, billboardów, stoisk targowych lub folderów. Agencja marketingowa napisze też przyciągające, unikalne wpisy na stronę www firmy, a także opracuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak Instagram, Facebook lub Twitter.
Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do podmiotów, które nie posiadają własnego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie zespołowi ds. promocji. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu spotkań z klientami, sympozjów bądź targów, które zwykle wymagają skrupulatnego planowania, te zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona również posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnej oraz wykwalifikowanej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych czy też przygotowanie planu kursów. Na rynku działają setki agencji reklamowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na powierzenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Dane firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]